niedziela, 9 listopada 2014

Prolog


Idę przez ciemny las. Sama nawet nie wiem co tu w ogóle robię. Chyba szukam tu jego. Pamiętam jak byłam załamana i przyszłam tu. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, ze go tu spotkam. Chłopaka o niebieskich oczach i blond włosach. Chłopaka który skradł moje serce. Chłopaka który jest najważniejszy dla mnie na całym świecie. A tym chłopakiem jest właśnie  mój Niall. Nagle usłyszałam czyjeś głosy dochodzące z głębi lasu:

-Czemu nie powiesz jej prawdy?

-Nie mogę tego zrobić! Ona.. ona

-Co ona?

-Bo mnie kurwa wtedy zostawi!!! Rozumiesz!! Znowu będę sam!!! A ja nie chcę takiego życia. Życia które w końcu nabrało sensu i to dzięki niej!! Dzięki Emilly!!!

-Nie mów tylko Horan, że ty jesteś zdolny do miłości bo Ci w to nie uwierzę. My nie potrafimy kochać zrozum to. My nie jesteśmy zdolni do miłości. My tylko potrafimy ranić innych  i komplikować im życie. Jesteśmy z Ciemnej Sfery. Jesteśmy ciemnością, złem. Jesteśmy ciemnymi aniołami...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Witamy was serdecznie w nowej historii. Mamy nadzieje, że pokochacie Emily i Niall'a :** A oto prolog :) Co myślicie?  :)
Pozdrawiamy Vivtoria & Gabrielle xx

5 komentarzy:

  1. Genialny prolog. ^^ Kiedy rozdział? ;)
    Pozdrawia, Elvira Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, że Ci się podoba :) a rozdział pojawi się w piątek ;)
      Pozdrawiamy Victoria & Gabriele

      Usuń
  2. I tak się złożyło, że ja zaczynam czytać opowiadanie ^^
    Bardzo zachęcający prolog :)
    Jeśli masz ochotę, to możesz zostawić ślad w postaci komentarza na moim blogu. Opowiada on o dziewczynie, która dołączyła do 1D
    Pozdrawiam!
    ~Mint Candy

    girl-in-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń